How to guide, administrator
Sådan opretter du et Cocuura medlemskab
og tilføjer medlemmer
Det glæder os, at du og din virksomhed vil være en del af Cocuura familien. Det betyder, at I går op i jeres medarbejderes trivsel, jeres kultur og fællesskab på arbejdspladsen.
Vi har gjort det nemt og hurtigt at komme i gang, men giver på denne side dig, som administrator, to korte introduktioner til hhv. oprettelse af medlemskab og tilføjelse af medarbejdere.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os på hello@cocuura.com eller på telefon 70 20 52 50.
Vi glæder os til at byde jer velkommen og lære jer at kende, så vi sammen kan øge trivslen, styrke relationerne og skabe attraktive arbejdspladser.
Invitér medarbejdere
Når du har oprettet jeres medlemskab, kan du invitere jeres medarbejdere til at oprette deres personlige login.
I denne video viser vi, hvordan du kan invitere- og redigere medarbejderne.