Tour de Autocentralen Kick Off

#hvadfandensigermanlige

Fortæller I chefen, hvis I hænger med hovedet, fordi der er knas derhjemme? Siger I til kollegaen, hvis han lugter af sved? Eller tør I at spørge ind, hvis en kollega er blevet skilt, alvorligt syg eller er stresset?

Den er svær – for #hvadfandensigermanlige???

Vi ved, at I er “Mere End Biler”. Det gælder ikke blot serviceoplevelsen som kunde, men også som medarbejder og kollega hos Autocentralen. 

Passion for biler og hjertet på rette sted – det er et stærkt fundament for en god arbejdsplads. Men hvad gør I, når jeres relationer bliver testet og svære situationer opstår?

I er ansat i en virksomhed, som faktisk går op i, hvordan I har det. Og nu får I adgang til Cocuuras digitale læringsunivers, som hjælper jer med at skabe en åben og ærlig kultur, og hvor I finder konkrete råd, når svære situationer opstår.

I marts måned tager vi på Kick Off turné rundt i alle bilhuse. (Se turnéplanen nedenfor.) I får besøg af én af os, som vil give jer en introduktion til det digitale læringsunivers.

Vi vil desuden provokere og inspirere jer til at tage fat i de svære emner. Alt sammen for at styrke jeres relationer, øge trivslen og sundheden på arbejdspladsen.

Vi glæder os meget til at besøge jer.

De bedste hilsner, Lena Boel & Mads Hansen

Autocentralen_thumbnail

Tour de Autocentralen

Se, hvornår vi besøger din arbejdsplads og husk tilmelding, da vi bestiller lidt godt til ganen. 

Er der en Kick Off i et andet bilhus, som passer bedre for dig, er du velkommen til at tilmelde dig denne Kick Off i stedet.

  • Haderslev: Mandag d. 13. marts kl. 16.00 – 17.30.

Tilmelding senest d. 6. marts til filialchef Frank Hansen på frha@autocentralen.com

  •  Kolding, Dieselvej: Onsdag den 15. marts kl. 16.00 – 17.30.

Tilmelding senest d. 8. marts til salgssupporter Sara Lykkehus på salyk@vw-kolding.dk

  • Vejle: Torsdag den 16. marts kl. 16.00 – 17.30.

Tilmelding senest d. 9. marts til filialchef Michael Rand på mr@autocentralen.com

 
  • Kolding, Egtved Allé: Torsdag den 23. marts kl. 15.15 – 16.45.

Tilmelding senest d. 16. marts til bogholderiassistent Charlotte Bang Bindzus på cbb@autocentralen.com eller kunderådgiver Jørgen Christensen på jjc@autocentralen.com  

 
  • Vejen: Tirsdag den 28. marts kl. 16.00 – 17.30.

Tilmelding senest d. 21. marts til filialchef Søren H. Rasmussen på shras@vw-vejen.dk

 
  • Esbjerg: Onsdag den 29. marts kl. 16.00 – 17.30.

Tilmelding senest d. 22. marts til kundemodtager Christina Helia på chhel@vw-esbjerg.dk 

 
  • Horsens: Torsdag den 30. marts kl. 16.00 – 17.30.

Tilmelding senest d. 23. marts til reservedelschef Peter Damsgaard på pedam@audi-horsens.dk

 

En rundtur i universet

Er I nysgerrige på Cocuuras digitale læringsunivers, kan I nedenfor se en 4-minutters rundtur i universet.

Her får I en introduktion til de forskellige formater og kan se, hvordan vi hjælper både ledere, kollegaer og de medarbejdere, der måtte stå i svære situationer.

Screenshot 2022-06-15 at 17.14.54

Log In

Når du logger ind, kommer du ind til Mit Cocuura, hvor du får overblik over hele vidensuniverset. Indholdet er delt op efter medlemstyperne; leder, kollega og sygdomsramt for at give dig et bedre overblik. Du kan vælge videoer ud fra den profil, der passer bedst til dig eller gå på opdagelse i hele universet.

Book en demo

Er du nysgerrig på, hvordan Cocuura kan styrke relationerne samt øge trivslen og sundheden på jeres arbejdsplads?

Vil du se, hvordan det digitale læringsunivers er bygget op?

Eller har I specifikke behov i netop jeres virksomhed, som vi skal drøfte?

MadsHansen-Cocuura
Book en halv times mødes med Mads, som giver dig en introduktion og drøfter jeres ønsker og behov.

Har I en specifik krise og har akut brug for hjælp, må du endelig kontakte os direkte på telefon 70 20 52 50 eller mail help@cocuura.com

Cocuura & Livets krøllede vej

Krøllet

Hvornår har du sidst oplevet berøringsangst på arbejdspladsen?
I vores talkshow Cocuura & Livets krøllede vej drøfter vores gæster eksempler på hverdagens berøringsangst.

Har du en situation, som vores gæster skal drøfte, modtager vi den meget gerne.

  • Beskriv situationen, hvor du oplevede berøringsangst.
  • Hvad var svært?
  • Hvad ønsker du, at vi skal drøfte?
  • Nævn gerne, hvis du ønsker, at dit og virksomhedens navn er anonymt.

Vi gør dit eksempel anonymt og behandler din information med fortrolighed. Dit og virksomhedens navn nævnes ikke, hvis du ikke ønsker det.

Vi kontakter dig muligvis med uddybende spørgsmål, så vi får rammesat casen helt rigtigt.